Portugal Passport

דרכון פולני בירושלים

תמונה של דרכון פולני בירושלים

חוק האזרחות הפולני מפרט רשימת תבחינים, בהם נדרשים לעמוד ישראלים המבקשים להנפיק דרכון פולני, ולהשיב את זכויות האזרחות הפולנית על בסיס אילן יוחסין ושורשים משפחתיים בפולין.

עמידה בתבחינים אלו מהווה את נקודת הפתיחה בלבד, כאשר לצורך מימוש הזכאות נדרש תהליך בירוקרטי מסועף, הכולל איתור ואיסוף אסמכתאות, הגשת בקשה והתנהלות אל מול רשויות הממשלה הפולנית.

כל המידע על תהליך הוצאת דרכון פולני

תבחיני הזכאות

  • צאצאים לילידי פולין בעלי אזרחות פולנית, בתקופה שבין שתי מלחמות העולם, לרבות מי שנולדו בין גבולות המדינות שסופחו לפולין בשנים הללו: אוקראינה, בלארוס.
  • צאצאים לאזרחי פולין אשר אזרחותם נשמרה.
  • בעלי האזרחות הפולנית המקורית לא ויתרו מיוזמתם על האזרחות הפולנית.

לתבחינים אלו מתווספים תנאים מורכבים נוספים, המבדילים לעתים בין אזרחות שמקורה באם לעומת אזרחות האב, נסיבות הוויתור על האזרחות במידה וזה התקיים, שירות צבאי בישראל ותבחינים נוספים שחשוב להכיר לעומק.

למי פונים?

ישראלים רבים מחפשים מידע על פי עיר המגורים והסביבה הגאוגרפית הנוכחית, דוגמת: דרכון פולני בירושלים, דרכון פולני בחיפה וכדומה. חשוב לדעת שהזכות לאזרחות פולנית וכתוצאה מכך גם לדרכון פולני, נובעת מזכויות היסטוריות ומשפחתיות, ואין קשר למקום המגורים הנוכחי של המבקשים/מתעניינים.

על בסיס עמידה בתבחיני הזכאות, הפניה תתבצע למשרדי שגרירות פולין בישראל, אשר נמצאת בתל אביב.

כתובת: רחוב סוטין 16 תל אביב

שעות פתיחה:

ימים ב'-ה': 8:00-16:00

קבלת שירות בשגרירות פולין מחייבת תיאום תור מראש. ניתן לתאם תור באתר השגרירות או בטלפון:  03-7253111.

הליך הבקשה לדרכון פולני הוא הליך בירוקרטי מסועף, אשר דורש היערכות מקדימה, מילוי פרטים ומידע באמצעות טופס בקשה מפורט בשפה הפולנית

אפשרות נוספת ויעילה יותר, תהיה פניה לשגרירות באמצעות מייצג- חברה מקצועית המספקת ליווי ושירות המבוסס על היכרות מעמיקה עם רשויות פולין, התבחינים הנדרשים ותהליך הפקת האזרחות והדרכון הפולני.

עוד שירותים:

דרכון אירופאי כל המידע >> 

הוצאת דרכון רומני >> 

שירות וליווי על ידי חברה יכלול:

בחינת היתכנות וזכאות על בסיס המידע המצוי בידי הפונה.

מחקר גנאולוגי- חקר יוחסין מקיף של שורשי הפונים, לאורך עשרות שנות היסטוריה, לאיתור מידע וניתוח נסיבות שאינם תמיד מצויים בידי המתעניינים.

איתור מסמכים מקיף המתבצע אל מול רשויות ומוסדות בישראל, בפולין ולעתים במקומות נוספים באירופה, להוכחת הזכאות ולחיזוק טענת הזיקה והשורשים המשפחתיים.

עריכה והגשת הבקשה חתומה ומלווה בכל המסמכים הנדרשים- והגשתה לרשויות פולין.

התנהלות שוטפת אל מול משרדי הממשלה וגורמים משפטיים מסייעים בפולין, מענה לסוגיות וספקות, השלמת מידע וקידום יעיל של הטיפול בבקשה.

התנהלות מול הלקוח- שקיפות מלאה, מתן הסבר על כל שלבי התהליך, עדכונים וסרגל התקדמות, תיאום ציפיות מלא בכל שלב ושלב, עד קבלת האישור והסדרת האזרחות, והפקת דרכון פולני בפועל.

חשוב לציין כי תהליך הגשת הבקשה יבוצע על ידי החברה- הגורמים המקצועיים מטעמה, יחד עם זאת עם קבלת האישור, יידרש הלקוח להתייצב במשרדי שגרירות פולין בתל אביב, לטקס קבלת האזרחות ולקבלת הדרכון.

האם כדאי לחפש חברה להפקת דרכון פולני בירושלים/תל אביב, על פי אזור מגורים

חיפוש שירות על בסיס קרבה גאוגרפית חשוב במקרים בהם השירות הניתן דורש נוכחות פיזית של נותן השירות בבית הלקוח, או במשרדו.

הפקת דרכון פולני בירושלים, בהרצליה, בתל אביב או בכפר סולד, מתבצעת כאמור אל מול רשויות ממשלת פולין, בין אם במישרין ובין אם בסיוע שגרירות פולין בישראל. הפעולות הנדרשות מתבצעות באמצעות חיבור לאנשי קשר ומסייעים רלוונטיים בפולין ובישראל, המופעלים על ידי החברה המלווה ומטעמה.

בחיפוש אחר חברה וגורמי מקצוע לליווי התהליך, מומלץ להתמקד בחיפוש אחר חברה המציגה ניסיון רב שנים, מוניטין של הצלחות, קשרים והיכרות עם ממשלת פולין ומוסדות בעלי השפעה, גורמים שיגבירו את סיכויי ההצלחה לאין שיעור, ויבטיחו קיצור וייעול של התהליך כולו.

שתף עם חברים
דרכון פולני – זכויות הניתנות לבן זוג
עד לשנת 2004, יוצאי פולין וצאצאיהם בישראל גילו עניין מועט בהשבת זכויות עבר ומימוש זכאות
היתרונות של הדרכון הפולני
מאות אלפי ישראלים, ואף יותר, מחפשים אחר שורשי אילן היוחסין שלהם וחוקרים את נסיבות העלייה
אזרחות פורטוגלית לילדים
בשנת 2015 החליטה ממשלת פורטוגל לחזק את הקשר עם יהדות העולם, באמצעות ביצוע תיקון חקיקה
בדוק זכאותך עכשיו
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
Call Now Button